Polityka prywatności i polityka cookies administratora
Prywatne Centrum Stomatologii SIDENT, SIDENT Sp. z o.o.
w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą.
W związku z obowiązującym od dnia 25 maja 2018 r. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), a także na podstawie Ustawy o ochronie danych Osobowych i Ustawy o działalności leczniczej, Prywatne Centrum Stomatologii SIDENT informuje, iż przysługują Pani/Panu określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez naszą firmę.
I.Polityka prywatności
Jeśli jest Pani/Pan naszym Pacjentem na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne są poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Prywatne Centrum Stomatologii SIDENT:
Administrator danych: |
Prywatne Centrum Stomatologii SIDENT, SIDENT Sp. z o.o. |
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: | Teresa Godzińska |
Dane kontaktowe: |
Może się Pani/Pan z nami lub Inspektorem kontaktować:
|
Pani/Pana dane przetwarzamy zawsze zgodnie z prawem w celu: |
|
Okres przez który dane będą przetwarzane: |
Pani/Pana dane osobowe będziemy przetwarzali:
|
Odbiorcy danych: |
Pani/Pana dane mogą być udostępniane:
|
Prawa osoby, której dane dotyczą: |
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych. Dokumentację może otrzymać również osoba, którą upoważnisz. Ma Pani/Pan również prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych ze względu na przepisy prawa i obowiązki Gabinetu nie ma Pani/Pan prawa usunięcia, ograniczenia przetwarzania swoich danych, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych osobowych – przez okres 20 lat od ich powstania. |
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i dane te są wymagane do świadczenia dla Pani/Pana usługi w ramach poradni usług medycznych, a także wystawienia dokumentacji księgowej. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez administratora jest brak możliwości wykonania świadczenia.
II. Polityka plików cookies
Internauto, jeśli odwiedziłeś naszą stronę, informujemy:
W serwisie stosowany jest mechanizm „cookies” („ciasteczka”) w celu lepszego dostosowania go do potrzeb naszych użytkowników. Pliki „cookies” są to małe pliki zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika, służce do identyfikacji przeglądarki Użytkownika w trakcie korzystania z naszych serwisów. Za pomocą „cookies” dostarczane są Administratorowi informacje statystyczne o ruchu użytkowników, aktywności użytkownika sposobie wykorzystania strony. Pozwalają one na dostosowanie treści do preferencji użytkownika.
- SIDENT korzysta z narzędzi Google służących do śledzenia działań użytkowników witryny. W tym wypadku „cookies” służą do przechowywania informacji, np. na temat czasu rozpoczęcia bieżących odwiedzin użytkownika oraz tego, czy użytkownik był już kiedyś w tej witrynie i z jakiej witryny trafił na stronę internetową administrowaną przez SIDENT.
Podmiotami zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies jest Administrator oraz podmioty, które również stają się administratorami danych osobowych zawartych w cookies:
- Google Inc. z siedzibą w Mountain View, Kalifornia, Stany Zjednoczone. Aby dowiedzieć się więcej o polityce prywatności tego administratora kliknij tu: https://policies.google.com/privacy;
- Facebook Inc. z siedzibą w Menlo Park, Kalifornia, Stany Zjednoczone, Aby dowiedzieć się więcej o polityce prywatności tego administratora kliknij tu: https://www.facebook.com/policy.php;
- Twitter, Inc., 1355 Market Street, Suite 900, San Francisco, CA 94103 U.S.A., Aby dowiedzieć się więcej o polityce prywatności tego administratora kliknij tu: https://twitter.com/en/privacy;
Dane zachowane w plikach cookies przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora opartego na art. 172 ust. 3 pkt 2) Ustawy Prawo Telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 roku.
- W serwisie wykorzystywane są cookies sesyjne, ulegające skasowaniu po zakończeniu korzystania z Serwisu i zamknięciu okna przeglądarki internetowej, jak i cookies trwałe, zapisywane w urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta z Serwisu przez określony czas lub do momentu ich usunięcia. Dane pochodzące z plików cookies, będą przechowywane w zależności od rodzaju plików: na czas korzystania z Serwisu (pliki sesyjne), do momentu skorzystania przez Użytkownika z praw prowadzących do zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych (patrz pkt 4), lub odwołania przez Użytkownika zgody na ich przetwarzanie.
- Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- Użytkownik w każdym momencie może wyłączyć z poziomu używanej przez siebie przeglądarki mobilnej obsługę przyjmowania plików „cookies”, jednak efektem takiej zmiany mogą być utrudnienia związane z obsługą usług świadczonych za pośrednictwem serwisu.
Niniejsza polityka obowiązuje od dnia 25.05.2018 r.